loading...
رئال كلاب
تبليغات شما در اينجا

http://8pic.ir/images/vgjhwwkitcb9d2x58hif.gif

مهدی مخبریان نژاد بازدید : 85 شنبه 27 تیر 1394 نظرات (0)

این هافبک هجومی 19 ساله، نقشی کلیدی در رسیدن تیم ملی زیر 19 ساله های اسپانیا به فینال یورو ایفا کرد، و روز پنجشنبه با دو گل دیر هنگام مقابل فرانسه، لاروخا را 2-0 پیروز میدان کرد اما هنوز موفق به انجام دیداری برای تیم اصلی رئال مادرید نشده است.

به گزارش Football-espana، رئیس باشگاه اسپانیول، در کنفرانس مطبوعاتی خداحافظی کاسیا گفت:

اسپانیول تلاش می کند اما در جذب مارکو آسنسیو به مشکل خورده ایم. هیچ تصمیمی تا اواسط ماه آگوست اتخاذ نخواهد شد. نمی توانیم فروش کاسیا را به خرید آسنسیو ربط دهیم، اما این هدفی است که تا پایان برای آن خواهیم جنگید. اسپانیول به انجام معامله علاقه مند است اما هنوز چیزی نهایی نشده است. به محض اینکه رئال مادرید اجازه جدایی این بازیکن را صادر کند، اسپانیول اقدام خواهد کرد. ما خوشبین هستیم. ما انتظار نداریم که اسپانیول شکست بخورد، اما برای او بهترین های دنیا را آرزو می کنیم، فقط به غیر از زمانی که در مقابل اسپانیول بازی خواهد کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبليغات شما در اينجا



کد بنر تبليغات افقي

درباره ما
Profile Pic
اين وبسايت در دي ماه 1392 براي اولين بار بر روي سرور بلاگفا تاسيس شد كه با بازديد هاي زياد به يكي از برترين وبلاگ هاي ورزشي تبديل شد ، حال پس از مدت زيادي فعاليت با نام راكي 1234 از بلاگفا به رزبلاگ براي ارئه خدمات بيشتر منتقل شده ايم ، كاربران و ميهمانان عزيز لطفا دوباره با عضويت و نظر دادن در سايت به ما كمك كنيد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترين بازيكن دنيا كيست ؟
    در خواست نويسنده
    Authorship.jpg

    کدهای اختصاصی
    راهتان را ادامه خواهیم داد این شهیدان دوران دفاع مقدس