loading...
رئال كلاب
تبليغات شما در اينجا

http://8pic.ir/images/vgjhwwkitcb9d2x58hif.gif

مهدی مخبریان نژاد بازدید : 91 یکشنبه 28 تیر 1394 نظرات (1)
danieelo0_680_400
دانیلو پس از انجام اولین بازیش در رئال مادرید ابرازی خرسندی کرد .

وی گفت :

” من خیلی خوشحال هستم . این لحظه خیلی مهمی بود و من تلاش می کنم تا فرصت های بیشتری داشته باشم . من خیلی خوشحال هستم و این اتفاقی زیبا است . مدتی بود که بازی نکرده بودم . باید با آرامش بازی می کردم . پس از مصدومیت شرایط خوبی دارم ، می خواهم هرچه زودتر هماهنگ شوم تا در بالاترین سطح بازی کنم . “

دانیلو افزود :

” با هم تیمی هایم خیلی راحت هستم . همگی سطح بالائی دارند . احساس می کنم در خانه هستم و در اینجا خیلی خوشحالم . می خواهم تلاشم را زیاد کنم . دفاع راست باید با کار کردن روی دفاع و حضور در حملات تعادل ایجاد کند . هدفم پیروزی در تمامی جامها است . “

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کلیک کنید در تاریخ 1394/06/30 و 15:48 دقیقه ارسال شده است

سلام وبلاگ با حالی داری
موفق باشی

به سایت ما هم سر بزن و برای حمایت عضو شو

ممنون .


کد امنیتی رفرش
تبليغات شما در اينجا



کد بنر تبليغات افقي

درباره ما
Profile Pic
اين وبسايت در دي ماه 1392 براي اولين بار بر روي سرور بلاگفا تاسيس شد كه با بازديد هاي زياد به يكي از برترين وبلاگ هاي ورزشي تبديل شد ، حال پس از مدت زيادي فعاليت با نام راكي 1234 از بلاگفا به رزبلاگ براي ارئه خدمات بيشتر منتقل شده ايم ، كاربران و ميهمانان عزيز لطفا دوباره با عضويت و نظر دادن در سايت به ما كمك كنيد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترين بازيكن دنيا كيست ؟
    در خواست نويسنده
    Authorship.jpg

    کدهای اختصاصی
    راهتان را ادامه خواهیم داد این شهیدان دوران دفاع مقدس