loading...
رئال كلاب
تبليغات شما در اينجا

http://8pic.ir/images/vgjhwwkitcb9d2x58hif.gif

مهدی مخبریان نژاد بازدید : 89 یکشنبه 28 تیر 1394 نظرات (0)

به نقل از روزنامه آ.ب.ث می خوانیم ، اما در بازی اول رئال مادرید چند اشکال دیده شد که البته با توجه به شرایط بازی ، نداشتن جلسات تمرینی به اندازه کافی و همچنین نیاز داشتن تیم به زمان برای همانگ شدن با سبک بازی بنیتز کاملا طبیعی است .

1- فاصله بین خطوط : بین بازیکنان هجومی و بازیکنان دفاعی تیم فاصله بسیار زیادی وجود داشت . مسلما رعایت فاصله بین خطوط یکی از نکاتی است که بنیتز در دیدار امروز متوجه آن شده بود .

2- کیلور ناواس توپهای خوبی را مهار کرد اما فراموش نکنیم که این توپها همگی در مرکز دروازه بود . کیلور در برخی صحنه ها می توانست توپ را جمع کند اما ترجیح داد آنها را مشت کند . به نظر می رسد آمدن کاسیا و بالا گرفتن رقابت به سود رئال مادرید باشد .

3- ایارامندی در پست خودش بازی کرد اما هیچ تاثیر مثبتی در بازی نداشت . به نظر می رسد که او کیفیت لازم برای بازی در رئال مادرید را ندارد .

4- لوکاس وازکز در اولین بازی خود بی دقت ظاهر شد . وی می توانست گلزنی کند اما از موقعیت هایش استفاده نکرد . در کل مهاجمان تیم بی دقت بودند و این یکی از مشکلات دیدار امروز بود .

5- اودگارد در پست اصلی خود بازی نکرد . این بازیکن 16 ساله معمولا در پست هافبک هجومی بازی کرده است و به نظر می رسد حضور او در سمت راست اشتباه باشد .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبليغات شما در اينجا



کد بنر تبليغات افقي

درباره ما
Profile Pic
اين وبسايت در دي ماه 1392 براي اولين بار بر روي سرور بلاگفا تاسيس شد كه با بازديد هاي زياد به يكي از برترين وبلاگ هاي ورزشي تبديل شد ، حال پس از مدت زيادي فعاليت با نام راكي 1234 از بلاگفا به رزبلاگ براي ارئه خدمات بيشتر منتقل شده ايم ، كاربران و ميهمانان عزيز لطفا دوباره با عضويت و نظر دادن در سايت به ما كمك كنيد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترين بازيكن دنيا كيست ؟
    در خواست نويسنده
    Authorship.jpg

    کدهای اختصاصی
    راهتان را ادامه خواهیم داد این شهیدان دوران دفاع مقدس