loading...
رئال كلاب
تبليغات شما در اينجا

http://8pic.ir/images/vgjhwwkitcb9d2x58hif.gif

مهدی مخبریان نژاد بازدید : 72 چهارشنبه 18 شهریور 1394 نظرات (0)

رافائل واران، مدافع تیم رئال مادرید فاش کرد که ژوزه مورینیو به او تلنگر زده و خواسته تا دوندگی بیشتری داشته باشد.

به گزارش Goal، مدافع جوان و فرانسوی رئال مادرید در مصاحبه با Le Journal du Dimanche اظهار داشت:

در طول سال دوم حضورم در مادرید، ژوزه مورینیو به من تلنگری زد. من خوب کار نمی کردم، و در زمین نمی توانستم چیز هایی که او می خواست را پیاده کنم. بنابراین او مرا سرزنش کرد و گفت: ‘چرا در تمرینات دوندگی نداری؟’ اولین واکنش من غر غر کردن بود، ‘اوه، بیخیال…’ اما می دانستم که حق با اوست و باید بیشتر تلاش می کردم. مورینیو نیازی به سخنرانی های طولانی ندارد. او مستقیماً به نکته اشاره می کند. چیزی که او به من گفت، به صلاح خودم بود. بدون فشار مرتب به آن صورت، من به تنبلی تمایل پیدا می کردم.

ملی پوش فرانسوی سپس به برخورد با زین الدین زیدان و سرمربی سابق تیم منچستر یونایتد، سرالکس فرگوسن، قبل از انتقال به رئال مادرید اشاره کرد و گفت:

زیدان با من تماس گرفت و من از او خواستم که بعداً تماس بگیرد چون در حال درس خواندن برای کسب مدرک تحصیلی بودم. این ذات آرام من بود که باعث شد آنطور واکنش نشان دهم. شما باید خیلی بیخیال باشید تا در سنین جوانی با بسیاری از چیزهای مثل این مقابله کنید. اما صادقانه بگویم، بعد از آن تماس، ذهن من جای دیگری بود؛ تمرکز و فکر کردن سخت شده بود! آن لحظات دیوانه وار ترین دوره زندگی ام بود.

من برای کسب مدرک تحصیلی آماده می شدم، گوشی زنگ خورد، از امکانات باشگاه رئال مادرید دیدن کردم، با سرالکس فرگوسن ملاقات کردم… فقط تصور کنید، من امتحان می دادم و به دانش آموزان دیگر امضاء می دادم. این سورئال بود. واقعاً افتخار می کنم که این دوره را پشت سر گذاشتم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبليغات شما در اينجا



کد بنر تبليغات افقي

درباره ما
Profile Pic
اين وبسايت در دي ماه 1392 براي اولين بار بر روي سرور بلاگفا تاسيس شد كه با بازديد هاي زياد به يكي از برترين وبلاگ هاي ورزشي تبديل شد ، حال پس از مدت زيادي فعاليت با نام راكي 1234 از بلاگفا به رزبلاگ براي ارئه خدمات بيشتر منتقل شده ايم ، كاربران و ميهمانان عزيز لطفا دوباره با عضويت و نظر دادن در سايت به ما كمك كنيد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترين بازيكن دنيا كيست ؟
    در خواست نويسنده
    Authorship.jpg

    کدهای اختصاصی
    راهتان را ادامه خواهیم داد این شهیدان دوران دفاع مقدس