loading...
رئال كلاب
تبليغات شما در اينجا

http://8pic.ir/images/vgjhwwkitcb9d2x58hif.gif

مهدی مخبریان نژاد بازدید : 93 یکشنبه 29 شهریور 1394 نظرات (0)

به گزارش FourFourTwo، کیلور ناواس، دروازه بان تیم رئال مادرید، نارضایتی خودش را از تلاش های رئال مادرید برای به خدمت گرفتن دخیا، دروازه بان منچستر یونایتد، اعلام کرد.

رئال مادرید که خیلی نزدیک به آوردن شماره یک منچستر یونایتد به برنابئو در آخرین روز نقل و انتقالات بود، در نهایت به دلیل کمبود وقت موفق به انجام این انتقال نشد.

ناواس درنهایت به عنوان اولین انتخاب رافا بنیتز در درون دروازه باقی ماند و با کلین شیت در همه بازی های این فصل خود، 5 کلین شیت، جواب اعتماد مربی اسپانیایی را داد.

کیلور ناواس به وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید گفت:

شرایط سختی بود اما الان تمام شده است و من در زمان حال زندگی می کنم. من اینجا، همراه با تیم رئال مادرید هستم و مربی به من ایمان دارد. از فوتبال خودم لذت می برم و تمام تلاشم را می کنم تا به پتانسیل کامل خود، برسم. صحبت هایم با بنیتز، چیزی بین من و او بوده است؛ ما همیشه رابطه خوبی داشته ایم.

همه چیز به خوبی پیش می رود. من بسیار خوشحال هستم که مردم به کار من اعتبار بالایی می دهند و حضور در این تیم، باعث ایجاد غرور فراوانی در من می شود. ازدوران کودکی، رویای حضور در این جا را داشتم و بودن من به عنوان بخشی از تاریخ رئال مادرید، موجب رضایت من می شود. تلاش سخت تیم ما، نتیجه داد و این روشی است که ما را به سمت موفقیت های بیشتر هدایت می کند. ما می خواهیم که دروازه خود را بسته نگه داریم و ما این کار را در بازی های گذشته انجام داده ایم، پس ما راضی هستیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبليغات شما در اينجا



کد بنر تبليغات افقي

درباره ما
Profile Pic
اين وبسايت در دي ماه 1392 براي اولين بار بر روي سرور بلاگفا تاسيس شد كه با بازديد هاي زياد به يكي از برترين وبلاگ هاي ورزشي تبديل شد ، حال پس از مدت زيادي فعاليت با نام راكي 1234 از بلاگفا به رزبلاگ براي ارئه خدمات بيشتر منتقل شده ايم ، كاربران و ميهمانان عزيز لطفا دوباره با عضويت و نظر دادن در سايت به ما كمك كنيد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترين بازيكن دنيا كيست ؟
    در خواست نويسنده
    Authorship.jpg

    کدهای اختصاصی
    راهتان را ادامه خواهیم داد این شهیدان دوران دفاع مقدس