loading...
رئال كلاب
تبليغات شما در اينجا

http://8pic.ir/images/vgjhwwkitcb9d2x58hif.gif

مهدی مخبریان نژاد بازدید : 90 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

بر اساس گزارش چند منبع ایتالیایی، یورنته مهاجم اسپانیایی یوونتوس راهی رئال مادرید خواهد شد، بنیتز به جذب این بازیکن امیدوار است و او را در برنامه های خود برای فصل آینده قرار داده است.

یورنته نیز اگرچه گفته می شود که از سوی منچستریونایتد و چند تیم دیگر نیز پیشنهاد دارد، ولی خود مایل است تا راهی رئال مادرید شود، به این ترتیب به نظر میرسد وی به جدایی از تورین و پیوستن به رئال نزدیک شده است.

مهدی مخبریان نژاد بازدید : 90 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

اختصاصی رئال كلاب / رافائل بنیتز ، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با منچستر سیتی که جمعه ( فردا ) برگزار خواهد شد ، صحبت کرد .

وی گفت :

” رابطه ی من با پرتغالی ها کاملا عادی و طبیعی است و من همه بازیکنانم را دوست دارم . هدف ما پیروزی در رقابت هاست . “

به گزارش رئال نیوز و به نقل از AS ، بنیتز ، اختلافات اخیرش با رونالدو را تکذیب کرد و در مورد مسائل مختلف صحبت کرد .

خرید ها :

” ما یک تیم خوب هستیم . مسئولیت من این است که تا ۳۱ آگوست ، بازیکنان مورد نیاز را بخریم . در تلاش هستیم که ترکیب را بهتر کنیم . این مسئولیت من است. “

کریستیانو رونالدو :

“خوش بختانه پس از تمرینات فهمیدم که چه سطح بالایی دارد . او دوست دارد برنده شود . کریستیانو کیفیت خیلی خوبی دارد و به همین دلیل بهترین بازیکن جهان است . دوست دارم همه بازیکنانم مثل او با روحیه و انگیزه باشند . “

رابطه شما ( بنیتز ) با رونالدو :

“رابطه من با او مثل دیگر بازیکنان است . من با همه زیاد صحبت می کنم . مشکل خاصی نداریم . شایعات را جدی نگیرید . این رابطه کاملا طبیعی است . “

عکس هایی که از خشم رونالدو منتشر شده :

“انگیزه ی بالایی دارد و این یک کلید است . این ویژگی نه مثبت است و نه منفی . “

پیوستن متیو رایان ( دروازه بان استرالیایی ) به والنسیا :

” خبر انتقالش را دیدم ولی من به بازیکنان خودم تمرکز کرده ام . “

استرلینگ :

” زمانی که استرلینگ بچه بود او را خریدیم . دوست ندارم در مورد بازیکنانی که به تیمم متعلق نیستند ، صحبت کنم . امیدوارم موفق باشد ولی نه در مقابل ما . “

در طول یک هفته چه شد که قبلا نمی گفتید کریستیانو رونالدو بهترین است و الان می گویید ؟

” هر روز در تلاش این هستم که از پتانسیل بازیکنان استفاده کنم . وقتی حرکات رونالدو را از نزدیک می بینی ، می توانی بفهمی که او بهترین است . “

ده خیا و راموس :

“ده خیا بازیکن ما نیست بنابراین چیزی برای گفتن وجود ندارد. راموس یک بازیکن کلیدی برای ماست و من امیدوارم راموس در باشگاه بماند . “

فن خال و راموس :

“راموس ، ۱۰۰% رئالی است . فکر می کنم که رئال مادرید ، زندگی اوست . بازیکن کلیدی است . فن خال؟ برای فن خال احترام قائلم ولی دوست دارم سرخیو راموس در مادرید بماند . “

مودریچ :

” دوست ندارم تغییری داشته باشد . دوست دارم طوری که بلد است بازی کند . مودریچ ، فوتبال را خوب می فهمد . آزادی عمل دارد و ایجاد تعادل ، نقش او در تیم رئال است . “

مهدی مخبریان نژاد بازدید : 81 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش "رئال كلاب"، دوربین شبکه تلویزیونی کواترو که از تمرین روز گذشته رئال فیلمبرداری می ‏کرد، تصویری از رونالدو ثبت کرد که بعد از پذیرفته نشدن گلش، رو به بنیتس فریاد زد:" ‏Vai ‎Caralho!‎‏".‏
این یک عبارت توهین آمیز پرتغالی است که برای نشان دادن ناراحتی استفاده می شود. پس از آن، ‏رونالدو خطاب به سرمربی تیمش سوال کرد که چرا همه تصمیمات علیه پرتغالی ها گرفته می شود. ‏
لحظاتی بعد رونالدو ناراحتی اش را با آلوارو آربلوا در جریان گذاشت؛ زمانی که از بازیکنان خواسته شد ‏به سمت تیر دروازه شوت بزنند. رونالدو گفت:" ما باید توپ را به تور برسانیم، نه...!"‏
بنیتس به تازگی در مصاحبه ای در پاسخ به سوالی در مورد اینکه چه کسی بهترین بازیکن دنیاست، از ‏بردن نام رونالدو خودداری کرد و همین مسئله، شایعاتی در مورد اختلاف این دو به وجود آورد.‏

مهدی مخبریان نژاد بازدید : 98 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (0)

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا به شرح زیر است

.به گزارش Mundo Deportivo، آرسن ونگر سرمربی تیم آرسنال به طور جدی پرداخت رقم فسخ قرارداد سرجی سمپر از بارسلونا را بررسی می کند، کسی که به عنوان یکی از آینده دار ترین محصولات لاماسیا در سال های اخیر شناخته می شود.

♦ به گزارش  Marca، رودریگز، ملی پوش سوئیسی تیم ولفسبورگ مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته است.  رئال مادرید قصد دارد با فروش فابیو کوئنترائو به سراغ ریکاردو رودریگز از از ولفسبورگ برود.

♦ به گزارش Mundo Deportivo،  آدریانو قصد دارد از بارسلونا جدا شده و به رم بپیوندد و به توافقات اولیه با باشگاه ایتالیایی نیز دست پیدا کرده است. 

♦ به گزارش  AS، فلورنتینو پرز قصد دارد به کاپیتان اول تیم خود سرخیو راموس به مذاکره برای تمدید قرارداد وی بپردازد و این بازیکن با تعصب را در لوس بلانکوس ماندگار کند.

♦ به گزارش  Marca، تیم منچستر یونایتد به رئال مادرید گفته باید برای به خدمت گرفتن داوید دخیا سرخیو راموس و کیلور ناواس را به آن ها واگذار کند یا اینکه مبلغ 28 میلیون پوند برای دروازه بان اسپانیایی بپردازند.

♦ به گزارش  AS، فرناندو یورنته مهاجم اسپانیایی تیم یوونتوس در رادار تیم بارسلونا قرار گرفته است. قبلا دیگر غول اسپانیایی یعنی رئال مادرید نیز به این بازیکن لینک شده بود.

♦ به گزارش  AS، تیم رئال مادرید به خدمت گرفتن لین لیانگ مینگ مدافع چینی تیم گوانگژو بسیار نزدیک است. قیمت این بازیکن 19 ساله 300 هزار یورو ارزیابی شده است. 

رسانه های ایتالیا:

♦ به گزارش گاتزتا دلو اسپرت، یولیان درکسلر با باشگاه یوونتوس به توافق رسیده است. تیم آلمانی دیروز تایید کرد که به بازیکنش اجازه صحبت کردن با بیانکونری را داده است. خبرنگار گاتزتا معتقد است یوونتوسی ها با حقوق سالانه 2.6 میلیون یورو و قراردادی 5 ساله، با درکسلر به توافق رسیده اند. 

♦ به گزارش  دی مارتزیو، رم به دنبال پول نقد برای خرید محمد صلاح و ادین ژکو است و ممکن است در این راه رومانیولی را قربانی کند. رم با 25 میلیون پیشنهادی میلان موافقت خواهد کرد.

♦ به گزارش اسپورت ایتالیا و گاتزتا، با وجودعلاقه شدیدناپولی به روبرتو سوریانو، این بازیکن خواهان پیوستن به میلان است و همچنان منتظر پیشنهاد روسونری می باشد.

♦ به گزارش  جانلوکا دی مارتزیو، باشگاه رم ایتالیا در نظر دارد وویچک شزنی، سنگربان آرسنال را به خدمت گیرد. گفته می شود باشگاه آژاکس آمستردام نیز به جذب این سنگربان 25 ساله علاقمند است.

♦ به گزارش Corriere dello Sport، تیم های اینتر میلان و وولفسبورگ بر سر رقم 18 میلیون یورو برای انتقال ایوان پریشیچ به توافق رسیدند و به زودی این انتقال رسمی خواهد شد.

♦ به گزارش Gazzetta.it، سرخیو رومرو دروازه بان فصل گذشته سمپدوریا حال با تیم منچستر یونایتد به توافقات نهایی دست یافته است و به زودی این انتقال رسمی خواهد شد.

رسانه های بریتانیا:

♦ به گزارش Daily Star، باشگاه موناکو اجازه داده که ژوآئو موتینیو هافبک پرتغالی این تیم به آرسنال بپیوندد. مشتری دیگر این بازیکن رقیب سنتی توپچی ها یعنی تاتنهام اسپرز بود.

♦ به گزارش Evening Standard، تیم وست هم قصد دارد استبان کامبیاسو بازیکن سابق فصل گذشته لستر سیتی را به خدمت بگیرد چرا که  در مذاکرات با بارسلونا برای به خدمت گرفتن الکس سانگ به مشکل برخورده اند. 

♦ به گزارش Daily Mirror، بنا به خواسته برندن راجرز، تیم لیورپول قصد دارد لوکاس دینیه دفاع چپ پاریس سن ژرمن را به خدمت بگیرد. سرمربی قرمزها خواسته چه به طور دائمی چه به صورت قرضی این انتقال صورت گیرد.

♦ به گزارش منابع Sky، تیم نیوکسل قصد دارد شانسل امبمبا مدافع جوان و مستعد تیم اندرلشت را به خدمت بگیرد. این بازیکن بسیار علاقه مند است که به الکساندر میتروویچ هم بازی سابق خود، در سنت جیمز پارک بپیونند.

رسانه های آلمان:

♦ به گزارش Bild، مهاجمی که لوئیز فن خال قصد دارد برای منچستر یونایتد به خدمت بگیرد توماس مولر است و شیاطین سرخ به مسئولان بایرن مونیخ مبلغ 70 میلیون پوند( 100 میلیون یورو) را پیشنهاد داده اند.

♦ به گزارش RevierSport، راجر ویتمن ایجنت یولیان دراکسلر می گوید که این بازیکن به هیچگونه توافقات شخصی با یوونتوس نرسیده است و شایعات در این مورد اشتباه است. وی اظهار داشت که "جول" با در نظر گرفتن برخی مسائل نظر خود را در مورد این انتقال به زودی اعلام خواهد کرد. 

رسانه های فرانسه:

♦ به گزارش Sud Ouest، تیم استون ویلا با فروش بنتکه به لیورپول قصد دارد برای این بازیکن جانشینی پیدا کند و بازیکن 20 میلیون یورویی بوردو یعنی دیگو رولان مد نظر آن ها قرار گرفته است.

رسانه های دیگر کشورها:

♦ به گزارش روزنامه شیلیایی ال مرکوریو،  در حالی که طی روزهای اخیر از علاقه لیورپول به گری مدل شنیده می شود، پیرو آسیلیو قویا تاکید می کند که اینتر قصد ندارد این بازیکن را بفروشد.

تبليغات شما در اينجا



کد بنر تبليغات افقي

تعداد صفحات : 23

درباره ما
Profile Pic
اين وبسايت در دي ماه 1392 براي اولين بار بر روي سرور بلاگفا تاسيس شد كه با بازديد هاي زياد به يكي از برترين وبلاگ هاي ورزشي تبديل شد ، حال پس از مدت زيادي فعاليت با نام راكي 1234 از بلاگفا به رزبلاگ براي ارئه خدمات بيشتر منتقل شده ايم ، كاربران و ميهمانان عزيز لطفا دوباره با عضويت و نظر دادن در سايت به ما كمك كنيد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترين بازيكن دنيا كيست ؟
    در خواست نويسنده
    Authorship.jpg

    کدهای اختصاصی
    راهتان را ادامه خواهیم داد این شهیدان دوران دفاع مقدس