loading...
رئال كلاب
تبليغات شما در اينجا

http://8pic.ir/images/vgjhwwkitcb9d2x58hif.gif

مهدی مخبریان نژاد بازدید : 102 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (0)
رئال كلاب : همه تصور می کنیم که مارکو آسنسیو در فصل آینده به صورت قرضی از رئال می رود. می گویند که حداقل لیست تیم او را می خواهند . می خواهند که در لالیگا و بدون فشار برنابئو بازی کند. اما آیا زمانی که والدانو به رائول فرصت داد یا مسی به رایکارد ، هیچ کس در مورد فشار صحبت نمی کرد؟ قطعا می کرد. هدفم مقایسه آسنسیو با این دو ستاره است ؟ هرگز. فقط گفتم که سن و کم تجربگی نباید باعث شود که یک مربی به یک بازیکن خاص اعتماد نکند. آسنسیو بازیکن خاصی است. پای چپ و سرعت بی نظیری دارد و شم گلزنیش هم عالی است … اما یک مشکل هم دارد : در پست هافبک هجومی بازی میک ند. پستی که بنیتز در نظر دارد که در آن از ایسکو ، خامس و بیل استفاده کند. با وجود همه این حرفها من ترجیح می دهم که آسنسیو در تیم اصلی بماند و مسلما خیلی بازی خواهد کرد. چرا ؟ چون که بازیکنی است که ویژگی هایی دارد که به سختی می توان در میادین فوتبال دید. خلاق و باهوش است. چند وقت پیش با پرز صحبت می کردم و به من می گفت که چند تا از خریدهای این سالها تنها به این دلیل انجام شدند که رئال مجبور است که بازی نمایشی ارائه بدهد و بازیکنانی متفاوت را درون زمین مورد استفاده قرار دهد. نمی دانم که آسنسیو در مقابل نود هزار هوادار به مشکل می خورد یا برعکس به جلو حرکت می کند اما اگر به او فرصت ندهیم نمی فهمیم که چه شرایطی دارد و چه در چنته دارد.
مهدی مخبریان نژاد بازدید : 87 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (0)
به گزارش رئال كلاب و به نقل از football-espana ، ده خیا در دو بازی پیش فصل یونایتدی ها غایب بود . اما فن خال گفته است که این دروازه بان ، می تواند مقابل بارسا بازی کند . وی گفت : ” امیدوارم که ده خیا بتواند مقابل بارسا بازی کند . او در بازی با سن خوزه غایب بود چون به صورت کامل ، بهبود نیافته بود . ریسک نکردم که او را به میدان بفرستم . ولی فکر می کنم می تواند مقابل بارسا باری کند . “
مهدی مخبریان نژاد بازدید : 82 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (0)

رئال کلاب - جوزپه ماروتا ، مدیر ورزشی یوونتوس تائید کرد که ویدال که یکی از اهداف تابستانی رئال بود با بایرن به توافق رسیده است.

ویدال با ۳۷ میلیون راهی آلیانس آرنا می شود.

مهدی مخبریان نژاد بازدید : 87 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (0)

رئال كلاب :  لیانگ مینگ 19 ساله که برای گوانگژو بازی می کند، به عنوان بهترین استعداد جوان حال حاضر فوتبال چین یاد می شود. طبق ادعای AS، رئال مادرید و گوانگژو، بر سر انتقال این بازیکن به توافقات کلی دست یافته اند و باشگاه اسپانیایی برای این انتقال، 300 هزار یورو پرداخت خواهد کرد.

قرار است لیانگ مینگ برای تیم دوم رئال مادرید که زیر نظر زیدان هدایت می شود بازی کند. این انتقال البته هنوز رسمی نشده و قرار است پس از ورود کاروان رئال به گوانگژو در تاریخ 25 جولای (شنبه 3 مرداد)، مذاکرات نهایی بین دو باشگاه صورت بگیرد. رئال مادرید در تاریخ های 27 و 30 جولای، دو بازی دوستانه مقابل میلان و اینتر در چین انجام خواهد داد.

مهدی مخبریان نژاد بازدید : 97 سه شنبه 30 تیر 1394 نظرات (0)

رئال كلاب:بنیتز پس از چندین روز بالاخره در تمرین صبح امروز به بازیکنان رئال مادرید استراحت داد.

بیل ، راموس ، ایسکو ، کاسیا و آربلوا ترجیح دادند که در شهر ملبورن گردش کنند. برخی دیگر از بازیکنان هم در مراسم تبلیغاتی EA SPORTS حضور یافتند.

تمرین بعد از ظهر رئال مادرید در زمین AAMI PARK پیگیری شد.

مهدی مخبریان نژاد بازدید : 82 سه شنبه 30 تیر 1394 نظرات (0)

مورینیو 

“دستمزدی که کاسیاس در پورتو می گیرد عجیب است”

همچنان پس از سه سال ، مورینیو به حمله کردن به کاسیاس ادامه می دهد

تبليغات شما در اينجا



کد بنر تبليغات افقي

تعداد صفحات : 23

درباره ما
Profile Pic
اين وبسايت در دي ماه 1392 براي اولين بار بر روي سرور بلاگفا تاسيس شد كه با بازديد هاي زياد به يكي از برترين وبلاگ هاي ورزشي تبديل شد ، حال پس از مدت زيادي فعاليت با نام راكي 1234 از بلاگفا به رزبلاگ براي ارئه خدمات بيشتر منتقل شده ايم ، كاربران و ميهمانان عزيز لطفا دوباره با عضويت و نظر دادن در سايت به ما كمك كنيد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترين بازيكن دنيا كيست ؟
    در خواست نويسنده
    Authorship.jpg

    کدهای اختصاصی
    راهتان را ادامه خواهیم داد این شهیدان دوران دفاع مقدس