loading...
رئال كلاب
تبليغات شما در اينجا

http://8pic.ir/images/vgjhwwkitcb9d2x58hif.gif

مهدی مخبریان نژاد بازدید : 92 سه شنبه 30 تیر 1394 نظرات (0)


کریستیانو رونالدو را شاید بتوان پادشاه شبکه های اجتماعی به حساب آورد و این بازیکن در شبکه های اجتماعی مختلف از محبوبیت بی نظیری برخوردار است، مسئله ای که مزیت های خاصی هم برای این بازیکن دارد.

به گزارش شفقناورزشی، کریستیانو رونالدو محبوبترین ورزشکار در شبکه های اجتماعی است و در فیسبوک، توییتر و اینستاگرام مجموعا ۱۶۴ میلیون فالوور و هوادار دارد که پست هایش را دنبال می کنند، همین مسئله باعث شده که این ستاره پرتغالی گاه گداری با یک پست تبلیغاتی درآمد زیادی به دست آورد. البته همین مسئله هم باعث شده بعضی به او انتقاد کنند و مثلا تبلیغ کالاهایی مانند لباس زیر از سوی این بازیکن را به باد انتقاد بگیرند. سال گذشته هم دروازه بان بایرن مونیخ که رقیب رونالدو در رقابت بر سر توپ طلا بود، با استفاده از همین مسئله ستاره رئال مادرید را به سخره گرفت.

با این حال، این مسائل هم باعث نشده که رونالدو از کارهای تبلیغاتی که نقش زیادی در افزایش درآمد او دارد، صرف نظر کند. خیلی از کمپانی بی اندازه دوست دارند که رونالدو در پستی در شبکه های اجتماعی به تبلیغ برند آنها بپردازد، چرا که این مسئله باعث می شود که نه تنها آن پست میلیون ها بار دیده شود بلکه چند میلیون هم لایک بخورد و بازنشر شود.

به عنوان مثال،  ۶ پستی که رونالدو در تبلیغ از یک برند ساعت سوئیسی در طول ۲ روز در شبکه های اجتماعی منتشر کرد، بیش از ۳۵ میلیون بار دیده شد و بیش از ۲٫۵ میلیون لالیک خورد. البته این بینندگان زیاد، درآمد خوبی هم نصیب رونالدو کرد. درآمد این ۶ پست چیزی بالغ بر ۳۶۰ هزار یورو بود، یعنی برای هر پست ۶۰ هزار یورو نصیب رونالدو شد. به عبارت دیگر اگر بخواهیم یورو را به نرخ این روزها با حدود قیمت ۳۶۰۰ تومان بسنجیم، درآمد رونالدو برای هرکدام از این پست ها می شود چیزی حدود ۲۱۶ میلیون تومان.

نوش جونش

مهدی مخبریان نژاد بازدید : 90 سه شنبه 30 تیر 1394 نظرات (0)

جدول کامل نقل و انتقالات را از اینجا دنبال کنید♦ 

رسانه های بریتانیا:

♦ به گزارش سایت گل، پس از پیروزی 2-0 لیورپول مقابل آدلاید یونایتد، خبرنگار کانال 9 از راجرز درخواست مصاحبه کرد. این خبرنگار از راجرز پرسید که با خرید بنتکه چه چیزهای جدیدی به ترکیب اضافه می شود؟ راجرز در پاسخ جواب داد که نمی دانم در چه خصوص صحبت می کنید.

♦ به گزارش Telegraph، در حالی که صحبت های زیادی در مورد شرایط ماریو گوتسه در بایرن مونیخ به گوش می رسد و گفته می شود که یوونتوس به جذب این بازیکن علاقمند است، از لیورپول خبر می رسد که تیم قرمزپوش این شهر نیز شرایط خرید ماریو گوتسه را بررسی می کند. 

♦ به گزارش TalkSport، متئو فلامینی، هافبک فرانسویآرسنال در آستانه انتقال به گالاتاسارای ترکیه قرار دارد. فلامینی که فصل گذشته با مصدومیت های زیادی دست و پنجه نرم کرد، با اوج گرفتن فرانسیس کوکلین دیگر نتوانست جای ثابتی در ترکیب آرسنال پیدا کند و در سن 31 سالگی آماده تجربه دورانی جدید است. 

♦ به گزارش Independent، هافبک کلمبیایی چلسی که در نیم فصل از فیورنتینا به این تیم پیوست، نتوانست خود را در ترکیب آبی های لندن جا بیاندازد و به بازیکنی نیمکت نشین بدل شد. حال با گذشت یک نیم فصل از زمان حضور او در استمفورد بریج، باشگاه لندنی حاضر است تا در ازای دریافت مبلغ 26.1 میلیون پوند (حدود 35 میلیون یورو) وینگر خود را به فروش برساند.

♦ به گزارش Daily Mirror، تیم اینتر میلان قصد دارد دیدیه دروگبا بازیکن سابق تیم چلسی را به خدمت بگیرد. این بازیکن ساحل عاجی اظهار داشته که در حال مذاکرات با تیم های آمریکایی است ولی پیشنهاد تیم اینتر می تواند برایش جذاب باشد.

♦ به گزارش Daily Star، تیم اورتون قصد دارد برای سرجی روبرتو هافبک جوان تیم بارسلونا پیشنهادی را ارائه نماید. تصمیم گیرنده نهایی لوئیز انریکه خواهد بود.

رسانه های ایتالیا:

♦ به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار و کارشناس مشهور حوزه نقل و انتقالات، پاراتیچی، مدیر یوونتوس در آلمان حضور دارد و ماموریت های مختلفی را انجام می دهد. یوونتوس علاقه مند به خرید جولیان درکسلر شده است و همین حالا پاراتیچی با مدیر برنامه این بازیکن در حال گفت و گو است. پاراتیچی سپس به سراغ مدیر برنامه ماریو گوتسه می رود که پاسخ نهایی را بشنود. گزینه جدید لیست بپه ماروتا، کوین دی بروین است که فردا مدیر برنامه اش با نماینده یوونتوس دیدار می کند.

♦ به گزارش توتومرکاتو وب، فرانچسکو مارسلیا، نماینده اکسل ویتسل گفته که یوونتوس فعلا علاقه ای به خرید ویتسل ندارد. وی اذعان داشته که تیم تورینی در حال حاضر بیشتر به فکر به خدمت گرفتن یک هافبک هجومی است.

♦ به گزارش اسکای، میلان و رم در نهایت بر سر انتقال السیو رومانیولی به میلان به توافق خواهند رسید. مانو بایوچینی، اعتقاد دارد که میلان و رم بالاخره در هفته های آتی به توافق کامل می رسند.همچنین گاتزتا معتقد است رومانیولی خواستار پیوستن به میلان است و توافقات شخصی با خود بازیکن حاصل شده و اکنون روسونری باید با رم بر سر مبلغ این انتقال به توافق برسد.

♦ به گزارش جیانلوکا دی مارتزیو، فیلیپه لوئیز، مدافع تیم چلسی به صورت قرضی راهی اتلتیکو مادرید خواهد شد. نهایی شدن این معامله بسیار نزدیک است. 

♦ به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، با وجود بند بازخرید ٥٠ میلیون یورویی در قرارداد الکس ساندرو، به دلیل اتمام قرارداد این بازیکن ٢٤ ساله در سال آینده، سران یوونتوس از امضای قرارداد با وی تا پیش از پایان فصل نقل و انتقالات اطمینان پیدا کرده بودند، امّا OJogo مدعی شد که لوپتگی شخصاً از باشگاه درخواست کرده این مدافع را به فروش نرساند و عنوان کرده که او عنصری کلیدی در پورتو محسوب می شود.

♦ به گزارش رسانه های ایتالیا، باشگاه رم در آستانه جذب وینگر چلسی، محمد صلاح قرار گرفته است. توتواسپورت مدعی شد که جالوروسی در شرایط خوبی برای به خدمت گرفتن محمد صلاح قرار گرفته است.

♦ به گزارش La Stampa، مسئولان تیم یوونتوس به توافق رسیدند که حتی با دریافت پیشنهادی در حدود 100 میلیون یورو حاضر به فروش پل پوگبا در این فصل نشوند.

رسانه های اسپانیا:

♦ به گزارش El Confidencial، تیم رئال مادرید به کریم بنزما مهاجم فرانسوی خود اجازه داده با سران تیمآرسنال به مذاکره بپردازد و به نظر می رسد این انتقال با مبلغ 31 میلیون پوند صورت گیرد.

♦ به گزارش Marca، تیم منچستر یونایتد پیشنهاد خود را برای پدرو رودریگز به بارسلونا اعلام کرده است. پیشنهاد شیاطین سرخ مبلغ 25 میلیون یورو می باشد.

رسانه های آلمان:

 ♦ به گزارش اشپورت آینس، لوئیز فن خال می خواهد بازیکنی دیگر از بایرن مونیخ به خدمت بگیرد و دوباره یکی از بازیکنان قدیمی خود را این بار در منچستریونایتد داشته باشد. بنا به اطلاعاتی که کانال تلوزیونی و سایت Sport 1 آلمان در اختیار دارند، یونایتدی ها در حال تهیه پیشنهادی 100 میلیون یورویی برای جذب توماس مولر آماده هستند.

مهدی مخبریان نژاد بازدید : 108 سه شنبه 30 تیر 1394 نظرات (0)

رئال كلاب : ایسکو باعث شده است که نگاه ها از روی بی بی سی برداشته شود. یووه و سیتی به خرید او در این تابستان امید دارند. یووه نگاه ویژه ای روی وی به عنوان جانشین پیرلو دارد و پیرلو هم سالهاست که او را می خواهد. ایسکو از معدود خوب های رئال در بازی مقابل رم بود.

سایت مسابقات اینترنشنال چمپیونزکاپ نیز از عملکرد ایسکو مقابل رم تجلیل کرده است. در حال حاضر مشکل اصلی ایسکو این است که پست او و خامس که مهاجم نوک است توسط بیل غصب شده است و طبیعتا او و بازیکن کلمبیایی باید در پست بال راست بازی کنند.

در حال حاضر بنیتز در نظر دارد که ” بی بی سی” را کنار بگذارد و شاید یکی از راهکار ها این باشد که بیل ، ایسکو و خامس در خط هافبک بازی کنند و رونالدو در خط حمله قرار بگیرد.

مهدی مخبریان نژاد بازدید : 97 سه شنبه 30 تیر 1394 نظرات (0)

مسئولین EA روز گذشته همکاری رسمی خود با رئالی ها را آغاز کردند. به نظر می‌رسد که پیش از شروع تور پیش فصل رئال در استرالیا، مسئولین این شرکت به برنابئو رفته بودند و عکس‌هایی از بازیکنان در چندین جهت گرفته بودند تا بازی را با کیفیت و شباهت هر چه بیشتر شخصیت‌ها به بازیکن‌ها طراحی کنند. روز گذشته، عکس‌های پشت صحنه ی این اتفاق، منتشر شد.

مهدی مخبریان نژاد بازدید : 100 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

مارتین اودگارد یکی از مستعد ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیا به شمار می رود . کادر فنی به آینده این بازیکن امیدوار است و همه فکر می کنند که او در آینده به بازیکن بزرگی تبدیل می شود .

با این حال به نظر می رسد که اودگارد به زمان احتیاج دارد و به همین خاطر فصل آینده در تیم اصلی رئال بازی نکند و برای کسب تجربه و دقایق بیشتر راهی تیم دیگری شود .

تبليغات شما در اينجا



کد بنر تبليغات افقي

تعداد صفحات : 23

درباره ما
Profile Pic
اين وبسايت در دي ماه 1392 براي اولين بار بر روي سرور بلاگفا تاسيس شد كه با بازديد هاي زياد به يكي از برترين وبلاگ هاي ورزشي تبديل شد ، حال پس از مدت زيادي فعاليت با نام راكي 1234 از بلاگفا به رزبلاگ براي ارئه خدمات بيشتر منتقل شده ايم ، كاربران و ميهمانان عزيز لطفا دوباره با عضويت و نظر دادن در سايت به ما كمك كنيد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترين بازيكن دنيا كيست ؟
    در خواست نويسنده
    Authorship.jpg

    کدهای اختصاصی
    راهتان را ادامه خواهیم داد این شهیدان دوران دفاع مقدس