loading...
رئال كلاب
تبليغات شما در اينجا

http://8pic.ir/images/vgjhwwkitcb9d2x58hif.gif

مهدی مخبریان نژاد بازدید : 86 یکشنبه 28 تیر 1394 نظرات (0)

به نقل از روزنامه آ.ب.ث می خوانیم ، اما در بازی اول رئال مادرید چند اشکال دیده شد که البته با توجه به شرایط بازی ، نداشتن جلسات تمرینی به اندازه کافی و همچنین نیاز داشتن تیم به زمان برای همانگ شدن با سبک بازی بنیتز کاملا طبیعی است .

1- فاصله بین خطوط : بین بازیکنان هجومی و بازیکنان دفاعی تیم فاصله بسیار زیادی وجود داشت . مسلما رعایت فاصله بین خطوط یکی از نکاتی است که بنیتز در دیدار امروز متوجه آن شده بود .

2- کیلور ناواس توپهای خوبی را مهار کرد اما فراموش نکنیم که این توپها همگی در مرکز دروازه بود . کیلور در برخی صحنه ها می توانست توپ را جمع کند اما ترجیح داد آنها را مشت کند . به نظر می رسد آمدن کاسیا و بالا گرفتن رقابت به سود رئال مادرید باشد .

3- ایارامندی در پست خودش بازی کرد اما هیچ تاثیر مثبتی در بازی نداشت . به نظر می رسد که او کیفیت لازم برای بازی در رئال مادرید را ندارد .

4- لوکاس وازکز در اولین بازی خود بی دقت ظاهر شد . وی می توانست گلزنی کند اما از موقعیت هایش استفاده نکرد . در کل مهاجمان تیم بی دقت بودند و این یکی از مشکلات دیدار امروز بود .

5- اودگارد در پست اصلی خود بازی نکرد . این بازیکن 16 ساله معمولا در پست هافبک هجومی بازی کرده است و به نظر می رسد حضور او در سمت راست اشتباه باشد .

مهدی مخبریان نژاد بازدید : 81 یکشنبه 28 تیر 1394 نظرات (0)
navas-le-mos_680_400

رئال كلاب: کیلور ناواس پس از دیدار مقابل رم با خبرنگاران صحبت کرد .

پیش فصل : ” احساس خوبی داریم . تیم باید از شرایط استفاده کند . تیم خوبی در مقابل داشتیم و دستاورد های مثبتی از این بازی کسب کردیم . ”

جدائی ایکر : ” فکر می کنم باید به این تصمیم احترام گذاشت . این تصمیمی بود که او گرفت . برایش بهترین ها را آرزو می کنم . امیدوارم در پورتو خوشحال باشد و از فوتبال لذت ببرد . “

کاسیا : ” دروازه بان خیلی خوبی است . رئال او را خریده است چون شرایط خوبی دارد . همیشه گفته ام که رقابت خوب است . به رئال آمد چون کیفیت بالائی دارد . ما با فروتنی و احترام به هم تیمی ها برای کسب جایگاه می جنگیم . ”

ده خیا : ” من آرام هستم و به خدا ایمان دارم . اول می خواستم ریکاوری کنم و 100% آماده شوم . تمرین می کنم و منتظر فرصت ها می مانم . باید 100% آماده شوم تا بهترین عملکردم را داشته باشم . “

پیوستن احتمالی ده خیا به رئال : ” فقط می توانم در خصوص زمان حال صحبت کنم . فعلا ما در اینجا هستیم . می خواهم تمرین کنم و جایگاهی به دست آورم . برای من این از همه مهمتر است . ”

بنیتز : ” از زمان آمدنش به خوبی با همه ما صحبت کرده است . به خوبی گروه را مدیریت می کند و می خواهیم افکار او را در زمین پیاده کنیم . ”

هدف : ” می خواهم فیکس شوم و امیدوارم به آن دست پیدا کنم . ”

در رئال می مانی ؟ : ” قراردای 5 ساله دارم و در اینجا خوشحال هستم . می خوام تلاش کنم و جامهای زیادی کسب کنم . ”

مهدی مخبریان نژاد بازدید : 88 یکشنبه 28 تیر 1394 نظرات (1)
danieelo0_680_400
دانیلو پس از انجام اولین بازیش در رئال مادرید ابرازی خرسندی کرد .

وی گفت :

” من خیلی خوشحال هستم . این لحظه خیلی مهمی بود و من تلاش می کنم تا فرصت های بیشتری داشته باشم . من خیلی خوشحال هستم و این اتفاقی زیبا است . مدتی بود که بازی نکرده بودم . باید با آرامش بازی می کردم . پس از مصدومیت شرایط خوبی دارم ، می خواهم هرچه زودتر هماهنگ شوم تا در بالاترین سطح بازی کنم . “

دانیلو افزود :

” با هم تیمی هایم خیلی راحت هستم . همگی سطح بالائی دارند . احساس می کنم در خانه هستم و در اینجا خیلی خوشحالم . می خواهم تلاشم را زیاد کنم . دفاع راست باید با کار کردن روی دفاع و حضور در حملات تعادل ایجاد کند . هدفم پیروزی در تمامی جامها است . “

مهدی مخبریان نژاد بازدید : 80 شنبه 27 تیر 1394 نظرات (0)

به گزارش AS، سرمربی سابق لوس بلانکوس گفت:

ما امیدواریم که سرخیو، چه در رئال مادرید بماند یا جدا شود، خوب باشد و سطح و تمرکز خود را روی این حرفه حفظ کند. برای ما او همیشه عملکرد خیلی خوبی داشته است. او بهترین دفاع راست جام جهانی 2010 بود و حالا او یکی از بهترین مدافعان میانی دنیاست.

دل بوسکه در مورد ایکر کاسیاس و باشگاه جدیدش نیز صحبت کرد و گفت:

آنها تیم بزرگی هستند که یک مربی خوب مثل جولن لوپتگی دارد.

دل بوسکه همچنین دعوت کردن از کاسیاس در صورتی که جایگاهی ثابت در پورتو داشته باشد و فرم جسمانی خود را حفظ کند را نیز رد نکرد.

مهدی مخبریان نژاد بازدید : 84 شنبه 27 تیر 1394 نظرات (0)

این هافبک هجومی 19 ساله، نقشی کلیدی در رسیدن تیم ملی زیر 19 ساله های اسپانیا به فینال یورو ایفا کرد، و روز پنجشنبه با دو گل دیر هنگام مقابل فرانسه، لاروخا را 2-0 پیروز میدان کرد اما هنوز موفق به انجام دیداری برای تیم اصلی رئال مادرید نشده است.

به گزارش Football-espana، رئیس باشگاه اسپانیول، در کنفرانس مطبوعاتی خداحافظی کاسیا گفت:

اسپانیول تلاش می کند اما در جذب مارکو آسنسیو به مشکل خورده ایم. هیچ تصمیمی تا اواسط ماه آگوست اتخاذ نخواهد شد. نمی توانیم فروش کاسیا را به خرید آسنسیو ربط دهیم، اما این هدفی است که تا پایان برای آن خواهیم جنگید. اسپانیول به انجام معامله علاقه مند است اما هنوز چیزی نهایی نشده است. به محض اینکه رئال مادرید اجازه جدایی این بازیکن را صادر کند، اسپانیول اقدام خواهد کرد. ما خوشبین هستیم. ما انتظار نداریم که اسپانیول شکست بخورد، اما برای او بهترین های دنیا را آرزو می کنیم، فقط به غیر از زمانی که در مقابل اسپانیول بازی خواهد کرد.

مهدی مخبریان نژاد بازدید : 75 شنبه 20 تیر 1394 نظرات (0)

این ملی پوش ولزی که مورد توجه منچستر یونایتد قرار گرفته بود، پس از ملاقاتی که میان باشگاه و مدیر برنامه های او صورت گرفت، متوجه شد که نقشی کلیدی در پروژه مادریدی ها دارد.

تابستان فوق العاده ای داشته ام اما بی صبرانه منتظر بازگشت به فصل جدید و آغاز چالش اوندسیما هستم. #هالا مادرید

بیل فصل گذشته در 48 مسابقه به میدان رفت و در تمامی رقابت ها 17 گل به ثمر رساند. او در طول 4,031 دقیقه ای که به میدان رفت، 12 پاس گل نیز داد. در سال نخست خود موفق شد در فینال های چمپیونزلیگ و کوپا دل ری گلزنی کند و در فینال جام باشگاه های جهان نیز دروازه حریف را باز کرد. با اینحال، فصل گذشته دو بار در ماه های آوریل و اکتبر دچار مصدومیت شد. اما با این وجود، در دیدار های مرحله مقدماتی یورو 2016 درخشش خود برای تیم ملی ولز را ادامه داد.

تبليغات شما در اينجا



کد بنر تبليغات افقي

تعداد صفحات : 23

درباره ما
Profile Pic
اين وبسايت در دي ماه 1392 براي اولين بار بر روي سرور بلاگفا تاسيس شد كه با بازديد هاي زياد به يكي از برترين وبلاگ هاي ورزشي تبديل شد ، حال پس از مدت زيادي فعاليت با نام راكي 1234 از بلاگفا به رزبلاگ براي ارئه خدمات بيشتر منتقل شده ايم ، كاربران و ميهمانان عزيز لطفا دوباره با عضويت و نظر دادن در سايت به ما كمك كنيد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترين بازيكن دنيا كيست ؟
    در خواست نويسنده
    Authorship.jpg

    کدهای اختصاصی
    راهتان را ادامه خواهیم داد این شهیدان دوران دفاع مقدس