loading...
رئال كلاب
تبليغات شما در اينجا

http://8pic.ir/images/vgjhwwkitcb9d2x58hif.gif

مهدی مخبریان نژاد بازدید : 86 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

رئال كلاب : مطبوعات ایتالیا مدعی شدند که رئال مادرید با پیشنهادی ۴۵ میلیون یورویی به سراغ خرید مارکو رویس، مهاجم دورتموند رفته است.

چندین سال است که شایعه پیوستن‌رویس به رئال مادرید مطرح است.

بزرگنرین ضعف رویس شیشه ای بودنش است. این بتزیکن در تمرین امروز دورتموند دوباره مصدوم شد.

مهدی مخبریان نژاد بازدید : 89 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

کاستیای ۱۶-۱۵ امروز کار خود را آغاز می کند. تیم اول اکادمی رئال دو سال  ضعیف را داشته و زیدان می خواهد فصل بهتری را داشته باشد.

زیدان که بر خلاف گذشته ، کار خود را با مدرک مربیگری آغاز می کند ، خوزه لئون ، فباس ، سدرس و انزو ، پسرش را از تیم رئال مادرید سی به تیم کاستیا آورده است. بورخا مایورال ، آقای گل تیم زیر ۱۸ سال اسپانیا و لازو از تیم جوانان نیز به کاستیا آماده اند. رامیس مارکوس لاوین و لاین هارت اتریشی نیز در تیم مانده اند.

در حال حاضر شرایط دو پدیده دیگر آکادمی رئال مبهم است : ناروائز ، مهاجم ۲۰ ساله کلمبیایی از بورخس پیشنهاد دارد و جک هارپر ۱۹ ساله اسکاتلندی هم مورد توجه سلتیک و لوزان قرار دارد.

مهدی مخبریان نژاد بازدید : 82 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

رئال کلاب - ممکن است که بالاخره آلوارو آربلوا ، مدافع سالامانکایی از رئال مادرید دل بکند و در این تابستان راهی لیگ آمریکا شود.فقط یک سال از قرارداد آربلوا با رئال مانده است ، کسی به دنبال تمدید قراردادش نیست و این بازیکن مدافع کناری پنجم تیم پس از دانیلو ، کارواخال ، مارسلو و کوئنت رائوست. در حالت عادی ، آربلوا در صورت ماندن در رئال یک سکونشین کامل خواهد بود.

مهدی مخبریان نژاد بازدید : 86 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

سرخیو راموس ستاره باشگاه فوتبال رئال‌مادرید بالاخره با یونایتدی‌ها قرارداد منعقد کرد.

سرخیو راموس ستاره و مدافع باشگاه رئال مادرید که این روزها نقل محافل ورزشی شده بهدلیل تعلل رئالی ها هم اکنون در زیر رادار منچستریونایتد قرار دارد، اما اخبار جدید از باشگاه منچستر یونایتد حاکی از آن است که سرخیو راموس با یونایتدی‌ها به توافق رسیده و با این باشگاه قرارداد داخلی امضا کرده است.

راموس در صورت قرارداد نهایی با منچستریونایتد به مدت ۵ سال و در ازای ۳۹ میلیون پوند با این تیم خواهد ماند.

مهدی مخبریان نژاد بازدید : 85 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (1)

مثل چند سال اخیر همچنان در خصوص پست دروازه بانی رئال مادرید بحث وجود دارد و این بار همه نگاه ها به کیلور ناواس و کیکو کاسیا می باشد . تا زمان آمدن ده خیا ، کیلور ناواس و کیکو کاسیا برای کسب جایگاه اصلی با یکدیگر رقابت می کنند . کیلور ناواس که با جدائی کاسیاس دروازه بان اصلی رئال مادرید شده است ، حالا باید رقابتش را با کیکو کاسیا که دیروز به اردوی رئال ملحق شد ، ادامه دهد .


این دو فصل گذشته در دیدار رئال مادرید و اسپانیول مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند که آن دیدار با پیروزی 4-1 رئال به پایان رسید . در سالهای اخیر بحث های زیادی در خصوص پست دروازه بان در رئال مادرید وجود داشت . اولی ایکر کاسیاس و دیگو لوپز و با آمدن ناواس ، ایکر و ناواس برای کسب جایگاه در ترکیب اصلی رقابت می کردند . فعلا نیز تا آمدن ده خیا کیلور ناواس و کیکو کاسیا مورد توجه خواهند بود . 

مهدی مخبریان نژاد بازدید : 78 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

رئال كلاب:مارتین اودگارد، مهاجم نروزی برای آن که بتواند شایستگی هایش را در رئال مادرید اثبات کند به زمان نیاز دارد.

این بازیکن فقط شانزده سال سن دارد و طبیعتا اکنون برای تصمیمی گیری در مورد وی خیلی زود است اما زمان می تواند مشکل را حل کند و گره گشا باشد.

این بازیکن در اردوی پیش فصل می تواند از فرصت سفر در کنار ستارگان استفاده کند و حسابی تجربه اندوزی کند.

تبليغات شما در اينجا



کد بنر تبليغات افقي

تعداد صفحات : 23

درباره ما
Profile Pic
اين وبسايت در دي ماه 1392 براي اولين بار بر روي سرور بلاگفا تاسيس شد كه با بازديد هاي زياد به يكي از برترين وبلاگ هاي ورزشي تبديل شد ، حال پس از مدت زيادي فعاليت با نام راكي 1234 از بلاگفا به رزبلاگ براي ارئه خدمات بيشتر منتقل شده ايم ، كاربران و ميهمانان عزيز لطفا دوباره با عضويت و نظر دادن در سايت به ما كمك كنيد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترين بازيكن دنيا كيست ؟
    در خواست نويسنده
    Authorship.jpg

    کدهای اختصاصی
    راهتان را ادامه خواهیم داد این شهیدان دوران دفاع مقدس