loading...
رئال كلاب
تبليغات شما در اينجا

http://8pic.ir/images/vgjhwwkitcb9d2x58hif.gif

aminmokh بازدید : 89 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

پرز در طول این سال ها فقط ادای مدیران راستگو و درستکار را دی می آورد. صحبت های او بیشتر شبیه موعظه است اما حقیقت امر این نیست. او می دانست بهترین بازیکنان کدام ها هستند اما باز هم آن ها را از تیم بیرون می کرد. پرز فکر می کند خدای مادرید است اما دلیل تمام مشکلات و ناآرامی ها خود اوست. 

وی افزود: 

همین مسافرت ها و اردوهای طولانی پیش فصل. این ها فقط و فقط جنبه تبلیغاتی دارد.دیوانگی محض است. این اردوها به بازیکنان فشار می آورد و آن ها را از شرایط آمادگی دور نگه می دارد. اما پرز با بازیکنان مثل برده رفتار می کند. در حالی که همیشه اینجا از مسائل فنی صحبت یا انتقاد می شد. 

وی در خصوص ترک بازیکنانی مثل ماکه له له  گفت: 

فروش آن ها؟ پرز نژاد پرست نیست اما او سیاه پوست ها را دوست ندارد.در مورد اتوئو من همیشه با پرز جنگ داشتم. اتوئو فوق العاده بود و رفتنش برای ما سنگین تمام می شد. درست مثل ترک بارسا توسط لوئیز فیگو. او از مادرید رفت چون سیاه پوست بود. حتی در مورد گرت بیل هم همین گونه بود. او همیشه با آنجلوتی بحث داشت. پرز فکر می کند بیل بهترین بازیکن دنیاست.

مدیربرنامه های خشمگین کاسیاس ادامه داد:

پرز بلد نیست چگونه از مرد سال جهان که در تیمش حضور دارد دفاع کند. اکنون بیل در ترکیب رئال به یکم بازیکن آزاد تبدیل شده و هرجا می خواهد بازی می کند. نفر بعدی کریم بنزماست.  او با هر ترفندی خودش را از شر دل بوسکه، دی ماریا و هیگوایین راحت کرد. کدامیک از آن ها عملکرد بدی داشتند. دل بوسکه برای این باشگاه همه چیز به دست آورد. اما آنچه برای او رخ داد همان اتفاقی بود که برای من افتاد. او تنها یک بیننده نیست!

و افزود:

بعد از آن چه شد؟ پرز یک آدم صرفا خوشتیپ را به رئال آورد؛ کسی که تیم را نابود کرد!

مهدی مخبریان نژاد بازدید : 137 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)
 
 

رئال مادرید به ادامه جلسات  تمرین  خود در استرالیا مي پردازد تا خود را براي بازي دوم كه روز جمعه برگزار مي شود و در آن بازي رئال مادريد به مصاف منچستر سيتي مي رود آماده كند. بازي روز جمعه  در زمین ملبورن کریکت و ساعت 14:30 به وقت ايران انجام مي گيرد

كيكو كاسيا دروازه بان اسپانيايي رئال مادريد كه اخيرا از تيم اسپانيول به اين پيوسته بود امروز همراه باقي بازيكنان تمرين كرد ، كيلور ناواس ، كيكو كاسيا و فرناندو پاچكو امروز با مربي دروازه بانان رئال مادريد (ژاوي والرو ) تمرين كردند .

ترجمه از سايت رسمي رئال مادريد

 

رئال مادرید: کاسیا به تیم در ملبورن ملحق شد
مهدی مخبریان نژاد بازدید : 73 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

رئال نیوز : مطبوعات بین المللی از عملکرد رئال در بازی مقابل رم انتقاد کردند.

گاردین انگلیس:” زندگی بنیتز در رئال مادرید با شکست در ضربات پنالتی مقال رم آغاز شده است. بنیتز در حملات خوش درخشید و چند موقعیت ایجاد کرد که نتیجه نداشت.”

دیلی میل انگلیس:” اولین بازی بنیتز در رئال مادرید یک بازی نا امید کننده بود. با حضور اودگارد کنار بیل و رونالدو ، رئال مادرید به سختی موقعیت ایجاد کرد.”

کوریره دلوا اسپورت ایتالیا :” نکات مثبت از رم در استرالیا. رم به خوبی با رئال مادرید که رونالدو و یاران را داشت رقابت کرد. گارسیا می تواند راضی باشد چرا که تیمش مقابل تیم بنیتز کم نیاورد.”

اکیپ فرانسه :” اولین دستپخت رئال مادرید بنیتز . در این بازی ایتالیایی ها برتر بودند. رئال فاقد ریتم دقیق بود. اودگارد فیکس شد و راموس با رفتن کاسیاس بازوبند را بسته بود.”

اوله آرژانتین :” اولین بازی بنیتز در رئال اثر چندانی نگذاشت. موقعیت زیادی ندیدیم. مربی جدید رئال از سیستم 1-3-2-4 استفاده کرد که خسه  در خط حمله بود و رونالدو در سمت چپ.”

گلوب اسپورت برزیل:” دوران جدید. اودگارد نروژی در ترکیب اصلی بود و رئال در ضربات پنالتی باخت. حضور اودگارد 16 ساله در ترکیب نکته جالب بازی بود.  بنیتز که مربی نوآوری است در حال ساخت تیمی پرتوان است.”

ال پایس اسپانیا :” بنیتز فهمید که بیل ، هافبک هجومی نیست. اولین تست رئال مادرید در پیش فصل با  تساوی بدون گل و شکست در ضربات پنالتی تمام شد. مسلما بنیتز باید تیمش را بهتر کند و به 1-3-2-4 وفق بدهد. بیل در تیم بنیتز در پست هافبک هجومی بازی می کند. بازیکن ولزی بازی ضعیفی مقابل رم داشت .”

اسپورت اسپانیا :” بنیتز به دنبال تست بود و تیمش بازی نکرد. بازی خسته کننده مقابل رم در ضربات پنالتی تعیین شد.”

موندو دپورتیوو اسپانیا :” رئال با یک تساوی و تردیدهای بسیار شروع کرد. در هوای سرد ، بازیکنان رئال هم سرمارا به هواداران بیشتر منتقل کردند. رئال بنیتز تردیدهای زیادی به خصوص در خط دفاع ایجاد کرد.  مربی اسپانیایی باید در فاز دفاعی بهتر شود. بیل در حمله تلاش زیادی کرد اما ناکام بود.”

تبليغات شما در اينجا



کد بنر تبليغات افقي

تعداد صفحات : 23

درباره ما
Profile Pic
اين وبسايت در دي ماه 1392 براي اولين بار بر روي سرور بلاگفا تاسيس شد كه با بازديد هاي زياد به يكي از برترين وبلاگ هاي ورزشي تبديل شد ، حال پس از مدت زيادي فعاليت با نام راكي 1234 از بلاگفا به رزبلاگ براي ارئه خدمات بيشتر منتقل شده ايم ، كاربران و ميهمانان عزيز لطفا دوباره با عضويت و نظر دادن در سايت به ما كمك كنيد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترين بازيكن دنيا كيست ؟
    در خواست نويسنده
    Authorship.jpg

    کدهای اختصاصی
    راهتان را ادامه خواهیم داد این شهیدان دوران دفاع مقدس