loading...
رئال كلاب
تبليغات شما در اينجا

http://8pic.ir/images/vgjhwwkitcb9d2x58hif.gif

مهدی مخبریان نژاد بازدید : 218 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (1)

از بازی ابتدایی  رئال مادرید در دوره  جدید تحت  نظر رافا بنیتز ( مربی جدید این تیم )  ،  پیداست  که  این مربی در تعطیلات ، چه تدبیری برای رئال مادرید اندیشیده است  و پس از چند جلسه تمرینی با بازیکنان رئال مادرید ، چه ایده ها و فکر هایی  برای فصل جدید  در سر دارد.
از بازی مقابل آ اس رم می توان اینگونه برداشت کرد که بنیتز دوست دارد تیم  او، روی انگشتان گرت بیل بچرخد و این بازیکن ولزی تیم رئال مادرید به نوعی فرمانده این تیم باشد. هنوز نمی توان بطور قطع گفت که این ایده و تفکر مستقیم خود او  است و یا دستورها از بالا به او رسیده اما آنچه مسلم است اینکه، او روز گذشته بیش از هر بازیکن دیگری به گرت بیل لطف کرد و تاکتیک او کاملا در خدمت این ستاره ولزی بود.

همه چیز از سفر رافا  به ولز پیش از برگزاری بازی تیم های ملی ولز و بلژیک در کاردیف شروع شد. بنیتس پس از منصوب شدن به عنوان سرمربی رئال، با همه بازیکنان این تیم تماس گرفت و با آنها صحبت کرد اما با تنها کسی که از نزدیک دیدار کرد، گرت بیل بود. دیدار و ملاقات  او با بیل در هتل سنت دیوید کاردیف، در زمان خود بازتاب زیاد و گسترده ای  داشت و روز گذشته نیز همه حدس و گمان ها  در آن مورد تایید شدند. اینگونه می توان گفت که حالا عصر تازه ای برای گرت بیل در رئال مادرید شروع شده است.

گرت بیل دیروز در همان پستی بازی کرد که همیشه به آن علاقه داشت. بیل مقابل رم، در میانه زمین و پشت سر خسه رودریگز بازی می کرد.که  سال ها وی را در تاتنهام در همین نقطه مشاهده کرده بودیم.او در تیم ملی ولز نیز در چنین پستی به بازی گرفته می شود.
بیل روز گذشته بیش از هر بازیکن رئال مادرید موقعیت گلزنی داشت . سه فرصت گلزنی از طریق ضربه سر، یک شوت با پای راست و یک شوت با پای چپ. بنیتز در نشست خبری پس از بازی مقابل رم در مورد بیل به خبرنگاران چنین گفت:" اینکه بیل پشت سر مهاجمان و درمیانه های زمین بازی کند، یک شیوه شانسی و امتحانی  نبود. این می تواند پست همیشگی بیل در رئال باشد اگر او در این منطقه جواب بدهد و خودش هم رضایت داشته باشد ."
جمله آخر بنیتس نشان می دهد که او و تیم فنی اش تا چه اندازه به رضایت ستاره ولزیشان گرت بیل  اهمیت می دهند.مساله ای که چندان مورد توجه کارلو آنچلوتی (سرمربی اسبق این تیم ) قرار نداشت. بدون شک این اظهارنظر رافا بنیتز ، مورد توجه بیل و مدیر برنامه هایش قرار خواهد گرفت. ایجنت بیل فصل گذشته صراحتا در مصاحبه ای به انتقاد از شیوه های تاکتیکی آنچلوتی پرداخته و بازیکنان رئال را نیز متهم به نادیده گرفتن بیل در زمین مسابقه کرده بود.

بیل روز گذشته 55 دقیقه در زمین حضور داشت. 10 دقیقه بیشتر از هر بازیکن دیگر رئال مادرید. این هم می تواند نشانه ای دیگر از ارزشی باشد که مربی رئال  برای او قائل است. گرت بیل  روز گذشته بیش از همیشه صاحب توپ شد و در نیمه جلوی زمین، تقریبا بازیکن آزاد و همه کاره و فعال رئال بود.

او در میانه زمین مستقر شده بود و مشخص بود که از بازی خود در حال لذت بردن است. در نیمه اول و در ده دقیقه ابتدایی نیمه دوم، او فعال ترین بازیکن رئال مادرید  در زمین بود. همکاری های  بیل با ایسکو در میانه زمین در همان 10 دقیقه ابتدایی  نیمه دوم، جالب و تماشایی و دیدنی  بود. حتی یکی از این همکاری ها منجر به خلق یک موقعیت بسیار خوب گلزنی از سوی بیل شد.

هر سه موقعیت بیل، بهترین بخت  های گلزنی رئال نیز بودند. ضربه سر او به تیر دروازه برخورد کرد و دو شوت او که یکی از 35 متری بود، می توانستند به گل تبدیل شوند. بیل بدشانس بود که توپ های او راهی به دروازه رم پیدا نکردند اما واضح بود که پست جدید بیل، به او برای خلق موقعیت های گل، کمک بیشتری به تیم می کند .

بیل وقتی در میانه زمین حضور دارد، خدمات بیشتری به هم تیمی های خود می دهد. او هرگاه خود شانس گلزنی ندارد، خیلی خوب و با مهارت، مهاجمان تیمش را صاجب موقعیت گلزنی می کند. در مقابل رم البته در یک صحنه او بازهم باعث دلحوری رونالدو شد. اتفاقی که فصل گذشته در چند مورد شاهد آن بودیم. و به نظر می رسد که این اتفاق میان رونالدو و گرت بیل می تواند دوباره هم تکرار شود  او در موقعیتی که می توانست بین پاس به رونالدو و شوتزنی، یکی را انتخاب کند، ترجیح داد خودش به توپ ضربه بزند که باعث نارضایتی رونالدو شد.

البته پیش از آن صحنه، او در چند مورد اقدام به انجام چند سانتر خطرناک روی دروازه رم کرده بود که رونالدو نتوانست از آنها استفاده کند. بازی روز گذشته رئال مادرید مقابل رم، اگرچه یک بازی صرفا دوستانه محسوب می شد اما حاوی یک نکته بسیار مهم بود: گرت بیل بالاتر از ایسکو، مودریچ و خامس و خیلی های دیگر در ایده های تاکتیکی سرمربی جدید، بازی ساز اول رئال مادرید است.

به قلم مهدي مخبريان نژاد از رئال كلاب

براي خواندن ترجمه متن ادامه مطلب را بخوانيد

مهدی مخبریان نژاد بازدید : 92 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (1)
1437212828_515821_1437213069_album_grande

ضربات ایستگاهی : مربی رئال عوض شده است اما .تیم هنوز در ضربات ایستگاهی مشکل دارد. روی اولین کرنر رم نزدیک بود ده روسی گل بزند

دفاع منسجم : بنیتز در استرالیا روی پرس کار کرده است. وقتی تیم توپ را از دست می دهد با سیستم 2-4-4 بازی می کرد که خسه و بیل به حریف فشار می آوردند.

بال کناری های سریع : در نیمه دوم دو هافبک کناری در سمت پای تخصصی شان تست شدند. دنیس در سمت  بازی کرد و لوکاس در سمت راست. مربی می خواهد این ویژگی در تیم شکوفا شود.

اودگارد خنثی : بازیکن نروژی در سمت راست بازی کرد که هیچ خلاقیتی نداشت. فقط دو سانتر داشت و شوتی نزد.

جداسازی کروس و مودریچ: بنیتز هنوز از زوج طلایی فصل گذشته در ترکیب استفاده نکرده و آن ها را با هم محک نزده است..

ایارامندی ناکام : زوج مودریچ بود و باز هم عملکرد ضعیفی داشت. سه خطا انجام داد که یکی از آنها نزدیک بود که پنالتی ژروینیو اعلام شود. کیلور نگذاشت گل به خودی بزند.

مهدی مخبریان نژاد بازدید : 78 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)
fernando llorente

به گزارش Tuttosport، مذاکرات رئال مادرید برای جذب فرناندو یورنته آغاز شده است و رافائل بنیتز سرمربی لوس بلانکوس امیدوار است که سران این باشگاه موفق به جذب این مهاجم سابق تیم ملی اسپانیا طی هفته جاری شوند.

مهدی مخبریان نژاد بازدید : 89 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)
_1rm0298_h_thumb_680_400

1 – جدائی کاسیاس : با جدائی ایکر کاسیاس رئال مادرید باید یک دروازه بان خریداری می کرد . کیکو کاسیا می تواند با کیلور ناواس رقابت کند و در صورت آمدن ده خیا گزینه مطمئنی روی نیمکت خواهد بود .

2- فشار به منچستر یونایتد : رئال مادرید با این استراتژی منچستر را تهدید می کند . رئال قصد دارد طوری وانمود کند که با حضور کیلور ناواس و کیکو کاسیا امسال در پست دروازه بانی مشکلی ندارد . بدین ترتیب منچستر یونایتد یا با قیمت دلخواه رئال ، ده خیا را می فروشد و یا سال آینده رئال او را رایگان به برنابئو می آورد .

تبليغات شما در اينجا



کد بنر تبليغات افقي

تعداد صفحات : 23

درباره ما
Profile Pic
اين وبسايت در دي ماه 1392 براي اولين بار بر روي سرور بلاگفا تاسيس شد كه با بازديد هاي زياد به يكي از برترين وبلاگ هاي ورزشي تبديل شد ، حال پس از مدت زيادي فعاليت با نام راكي 1234 از بلاگفا به رزبلاگ براي ارئه خدمات بيشتر منتقل شده ايم ، كاربران و ميهمانان عزيز لطفا دوباره با عضويت و نظر دادن در سايت به ما كمك كنيد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترين بازيكن دنيا كيست ؟
    در خواست نويسنده
    Authorship.jpg

    کدهای اختصاصی
    راهتان را ادامه خواهیم داد این شهیدان دوران دفاع مقدس