loading...
رئال كلاب
تبليغات شما در اينجا

http://8pic.ir/images/vgjhwwkitcb9d2x58hif.gif

مهدی مخبریان نژاد بازدید : 85 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

سانتوس مارکز ، مدیر برنامه های ایکر کاسیاس ، اذعان کرد که فلورنتینو پرز ، رئیس باشگاه رئال مادرید ، بازیکنانی که سیاه هستند را نمی پسندد .

او گفت : ” بازیکنی مثل ماکلله که یکی از مهمترین بازیکنان رئال مادرید در آن زمان به حساب می آمد ، پرز به خاطر رنگ پوستش او را فروخت . همچنین ساموئل اتوئو … ”

تنها اختلاف نظر پرز با کارلو آنچلوتی در مورد گرت بیل بود . او فکر می کرد که بیل بهترین بازیکن جهان است ..

علاوه بر این ، او از گونزالو هیگواین و آنخل دی ماریا هم خوشش نمی آمد .

ویسنته دل بوسکه هم بد نبود . او جام ها را بدست آورد . پرز کارلوس کی روش را به خاطر خوشتیپ بودنش ، سرمربی رئال مادرید کرد و تقریبا تیم را از بین برد .

پرز به ماکلله هیچ احترامی قائل نبود …

ساموئل اتوئو از لوئیس فیگو ، کهکشانی تر بود اما پرز به خاطر رنگ پوستش با او قراردادی امضا نکرد .

مهدی مخبریان نژاد بازدید : 78 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

رئال كلاب : رئال مادرید یک نمایش نا امید کننده در مقابل رم داشت با این حال بنیتز فقط به دستاورد های مثبت این دیدار می اندیشد .

بنیتز خطاب به بازیکنانش در خصوص دیدار مقابل رم گفته است : ” این کاملا طبیعی است ، ما تازه شروع کردیم . ما فقط پنج روز در کنار یکدیگر تمرین کردیم و این نمایش را داشتیم . رمی های به مدت طولانی در کنار یکدیگر بودند ، خیلی زود ریتممان را پیدا می کنیم و فرممان بهتر می شود . ”

بنیتز معتقد است که خستگی ناشی از تمرینات سنگین پیش فصل موجب شده بود که بازیکنان رئال مادرید نتوانند ایده هایش در تمرینات را در مقابل رم پیاده سازی کنند . بنیتز در حال حاضر به بازی مقابل منچستر سیتی فکر می کند . منچستر سیتی علاوه بر اینکه قدرتمند می باشد ، یازده روز بیشتر از رئال مادرید تمرین داشته است . بنیتز می داند که یک پیش فصل خوب باعث می شود در پایان فصل نتایج بهتری به دست بیاید و تلاش می کند تیم را به بهترین شکل ممکن آماده کند .

از سوئی دیگر بازیکنان نیز می دانند که نتایج پیش فصل اهمیتی ندارند و به خاطر بازی مقابل رم نا امید نیستند . به عنوان مثال آنها به یاد دارند که سال گذشته رئال در دیدار های دوستانه آمریکا چه نتایج ضعیفی کسب کرد اما در آغاز فصل قهرمان سوپر کاپ اروپا شد و سپس ۲۲ برد پیاپی کسب کردند .

مهدی مخبریان نژاد بازدید : 87 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

رئال كلاب : به گزارش روزنامه مارکا ، مذاکرات بین رئال مادرید و منچستر یونایتد برای انتقال ده خیا فعلا متوقف شده است .

توقف مذاکرات به معنی پایان آن نیست اما به نظر می رسد که قضیه انتقال ده خیا به رئال مادرید فعلا حل نمی شود . رئال مادرید در دو ماه گذشته موفق نشد که این دروازه بان را به خدمت بگیرد چرا که منچستر ۴۰ میلیون یورو برای این انتقال درخواست داده بود و تا وارد نشدن راموس به این معامله حاضر نیست که از خواسته هایش عقب نشینی کند .

به گفته مارکا در ماه بعدی میلادی مذاکرات رئال مادرید و منچستر برای انتقال ده خیا به سانتیاگو برنابئو دوباره آغاز می شود .

تبليغات شما در اينجا



کد بنر تبليغات افقي

تعداد صفحات : 23

درباره ما
Profile Pic
اين وبسايت در دي ماه 1392 براي اولين بار بر روي سرور بلاگفا تاسيس شد كه با بازديد هاي زياد به يكي از برترين وبلاگ هاي ورزشي تبديل شد ، حال پس از مدت زيادي فعاليت با نام راكي 1234 از بلاگفا به رزبلاگ براي ارئه خدمات بيشتر منتقل شده ايم ، كاربران و ميهمانان عزيز لطفا دوباره با عضويت و نظر دادن در سايت به ما كمك كنيد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترين بازيكن دنيا كيست ؟
    در خواست نويسنده
    Authorship.jpg

    کدهای اختصاصی
    راهتان را ادامه خواهیم داد این شهیدان دوران دفاع مقدس